Monday, July 12, 2010

TANDA-TANDA PRU 13 HAMPIR: ADAKAH KITA SUDAH BERSEDIA???




Menjadi kebiasaan negara Malaysia yang dipimpin oleh regim umno BN, apabila hampirnya Pilihanraya Umum boleh dikesan dan dilihat tanda-tandanya.

Serangan-serangan dan propaganda telah mula subur dan aktif dalam media perdana yang dipelopori oleh pemimpin umno BN.

Bermula dengan serangan dan ucapan yang cukup jijik dan jahat oleh Shafie Apdal yang mengatakan Pas adalah Parti ajaran Sesat, merupakan suatu provokasi kepada Pas yang menjadi saingan hebat kepada umno dalam meraih sokongan orang-orang melayu.

Begitu juga dengan ulasan balas utusan Malaysia kepada kenyataan TGNA seolah-olah Pas berpecah atau dilanda masalah dalaman. semuanya sengaja direka untuk melaihat respon pemimpin, ahli dan rakyat kepada pendedahan-pendedahan ini.

Kenapa Pas yang banyak diserang bertubi-tubi akhir-akhir ini??? Bagi umno, Pas sangat-sangat menggugat kedudukan mereka, parti yang dah uzur, bongkok tiga dan rumah kata pegi kubur kata mari.

Bagi kita ahli Pas/PR, seronok kutuk umno ni..tapi, apakah persediaan kita bedepan dengan mereka dalam peperangan besar iaitu PRU 13 nanti??? Ini kerana, serangan-serangan ini adalah tanda-tanda peperangan besar ini semakin hampir dan mungkin bila-bila masa sahaja.

Sekarang ini tidak ada masa tidur lena, tidak ada masa rehat dan tidak ada masa untuk melayan kerenah dan masalah dalaman yang memang membuang masa kita untuk bersama dan mneyusun strategi. Kalau umno BN tidak rehat, sentiasa mencari bahan untuk menyerang kita khususnya di Selangor ini. Mereka bersatu untuk hancurkan PR di Selangor sekali gus syiar dan cahaya Islam yang mula nampak bersinar yang mula di gilap oleh pemimpin kita exco agama Dato' Dr Hasan Ali, kita juga mesti bersatu dan berdiri kukuh di belakang kempimpinan Dato Dr Hasan Ali untuk menyerang kembali umno BN dan menyusun strategi bagaimana untuk meraih kemenangan yang lebih besar dan mempertahankan kemengangan PR di selangor khususnya Malaysia amnya, malah kita mesti bermatlamat dan yakin akan melenyapkan umno BN di mukabumi Malaysia ini serta menawan ke Putrajaya pada PRU 13 nanti. Takbir!!

Hancur umno!!

UMMU AHMAD

0 comments: